آموزش ترفند تقلب بازی هی دی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
21:29
پنج شنبه 16 شهريور 1399

پس از کلش آو کلنز میتوان بازی مزرعه داری هی دی را به عنوان شاهکاری دیگر از سوپرسل معرفی نمود که تاکنون بر روی میلیونها اسمارت فون اندرویدی نصب شده است. این بازی که علاقمندان بسیاری از سراسر دنیا دارد برای ثبت دستاوردهای بازیکن از اکانت جیمیل استفاده میکند. با توجه به درخواست کاربران گرامی نحوه ی بازیابی اکانت هی دی را در این مقاله بررسی خواهیم نمود.

  • رشد دادن و سفارشی سازی مزرعه خود
  • مبادله کردن محصولات تازه با دوستان
  • حمل کردن سفارشات با استفاده از کامیون
  • ساخت شهر خود و آمدن توریست ها به آن

 

 معرفی بازی هی دی اندروید

Hay Day بازی در سبک استراتژی برای گوشی های موبایل می باشد که توسط کمپانی پرآوازه سوپرسل عرضه شده است. بازی که در آن شما به یک کشاورز تبدیل خواهید شد که باید بتوانید با کشت محصولات مختلف، آنها را برداشت کرده و سپس به فروش برسانید.

در بازی هی دی یک مزرعه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما باید محصولات مختلفی که برایتان در نظر گرفته شده است را در این زمین بکارید و پرورش دهید. شما باید تمام کارهایی که برای پرورش دادن این محصولات لازم است را به درستی انجام دهید تا محصولاتی که در زمین کاشته اید رشد یابند. برای مثال شما باید در زمانی مناسب محصولات را در دل خاک بکارید و در زمانی مناسب نیز انها را آب یاری کنید. برداشت محصولات نیز باید در زمان مناسبی انجام شود، تا هیچ گونه آسیبی به محصولات کاشته شده نرسد. بعد از این که محصولات را برداشت کردید، می توانید با استفاده از ماشین های حمل بار، محصولات کشت شده را انتقال داده و آنها را به فروش برسانید. گزینه های متعددی نیز برای سفارشی سازی مزرعه در نظر گرفته شده است که با استفاده از آنها می توانید مزرعه خود را به دلخواهتان در آورده و مزرعه ای دلخواه ایجاد کنید.

در کنار مزرعه داری در بازی هی دی می توانید جاذبه های توریستی و گردشگری نیز ایجاد کنید و با آباد کردن مزرعه خود، افراد گردشگر را به سمت شهرتان بکشانید تا به این طریق نیز پول بیشتری به دست بیاورید و بتوانید در جهت رونق دادن مزرعه خود تلاش کنید.

۱. حواستان باشد که دانه‌های زراعیتان تمام نشوند

هر دانه کاشته شده، به هنگام برداشت دو محصول خواهد داد – یک واحد کاشته شده در زمینتان، دو واحد محصول برای شما در سیلو به همراه دارد. هر چقدر هم که ممکن است کاشتن تمامی دانه‌های موجود در سیلوی‌تان برای برآورده نمودن یک سفارش پر درآمد وسوسه کننده به نظر برسد، از انجام اینکار خودداری کنید. دانه‌های خود را کاشته و مطمئن شوید که مقداری از آن‌ها را جهت تولید محصولاتی که در آینده نیازمند آن‌ها خواهید بود، ذخیره نمایید. در صورت مصرف تمامی دانه‌های خود، شما مجبور به استفاده از خرید درون برنامه‌ای و تهیه الماس خواهید بود.

راهنمای بازی Doom Eternal | نکات و ترفندهای قبل از شروع بازی
خواندن

این موضوع خصوصاً با پیشروی در بازی Hay Day و رشد مزرعه‌تان بیشتر به چشم می‌آید، زیرا در بخش‌های آتی شما باید به صورت مداوم دام‌های خود را تغذیه کنید. از این رو، همیشه ذخیره مناسبی از گندم، ذرت، سویا و سایر خوراک‌های دام را در سیلوی خود داشته باشید.

بازی Hay Day

۲. محصولاتی که دیر رشد می‌کنند را در ساعات کاری یا شب هنگام بکارید

بعضی محصولات تنها بعد از چند دقیقه قابل برداشت خواهند بود – به عنوان مثال گندم، ذرت و هویچ همگی در کمتر از ۱۰ دقیقه به ثمر می‌رسند. هرچند، رشد بعضی محصولات دیگر مانند کدو تنبل و نیل ساعت‌ها طول می‌کشد. دقت کنید که قبل از بستن بازی Hay Day به هنگام خواب، یا مشغول شدن با امور مدرسه یا محل کارتان، این دسته از محصولات را بکارید؛ بدین صورت هنگامی که دوباره به بازی بازگردید محصولات یاد شده آماده برداشت و استفاده خواهند بود.

این موضوع در مورد دام‌ها و کالاهای تولیدی شما نیز صدق می‌کند. بعضی از این موارد ممکن است آماده شدنشان ساعت‌ها به طول بی‌انجامد، از این رو دقت کرده و پیش از خواب پروسه تولید آن‌ها را آغاز نمایید تا روز بعد وقتی از خواب بیدار می‌شوید، آماده و قابل استفاده باشند.

بازی Hay Day

۳. به بازدیدکنندگان از مزرعه‌تان توجه نکنید

بازدیدکنندگان از مزرعه شما در بازی Hay Day قصد خرید محصولاتتان را داشته اما اکثراً نمی‌خواهند پول خوبی برای آن‌ها بدهند. پس از نه گفتن به آن‌ها نترسید. آن‌ها از این عمل شما ناراحت نشده و هر زمان که حوصله‌اش را داشتند بار دیگر به مزرعه‌تان باز می‌گردند.

راهنمای بازی Dauntless - نکاتی که باید در ابتدای بازی بدانید
خواندن

تنها استثنای این بخش زمانی است که از یک محصول اشباع شده‌اید، مثلاً تخم مرغ، یا می‌توانید آن را با سرعت بسیار زیادی تولید کنید، مانند گندم.

که این مورد ما را به نکته بعدی این راهنما می‌رساند…

بازی Hay Day

۴. از دکه خیابانی برای پر کردن صندوق‌هایتان استفاده نمایید

بجای فروختن محصولاتتان به بازدیدکنندگان، آن‌ها را به دوستان و دنبال‌کنندگان (فالوورها) خود که آنان نیز مشغول انجام بازی Hay Day هستند، بفروشید. با بررسی روزنامه می‌توانید ببینید دوستانتان چه محصولاتی می‌فروشند و شما نیز با الگوگیری از آن‌ها محصولات مشابه‌ای تولید نموده و به فروش برسانید. در این بخش ما معمولاً قیمت محصول خود را به بالاترین حد ممکن رسانده و سپس تخفیف ۱۰ درصدی روی آن قرار می‌دهیم. با این شیوه خیلی سریع تمامی محصولات به فروش می‌رسند.

بازی Hay Day

۵. از دادن جواب منفی به سفارشات نترسید

تابلوی اعلانات شما با سفارش‌های ارسالی مختلف از کسب و کارهای محلی پر خواهد شد – مغازه‌ها، سالن‌ها، مدارس، کلیسا‌ها و موارد بیشتر. معمولاً این اماکن مبلغ منصفانه‌ای برای محصولات شما خواهند پرداخت اما گاهی اوقات شما آنقدر محصولِ آماده ندارید که سفارش را برآورده کنید، یا انجام تولید محصولات برای سفارش زمان زیادی خواهد برد یا اصلاً تجهیزات یا دام‌های مورد نیاز برای انجام یک سفارش را ندارید. در چنین مواردی از رها کردن آن سفارش هراسی نداشته باشید.

شاید مدت زمانی طول بکشد تا سفارش بعدی به دستتان برسد، اما اگر توانایی انجام این سفارش جدید را داشته باشید، ارزشش بسیار بیشتر از آن بوده که فضای محدود سفارش‌های خود را با مواردی پر کنید که قابلیت انجام آن‌ها را ندارید. مدیریت فضای محدودتان در بازی Hay Day می‌تواند نکته‌ای مهم و اساسی هنگام تجربه این عنوان باشد.

آ

بازی Hay Day

۶. بین پول و تجربه خود تعادل ایجاد کنید

با دریافت سفارشات، شما در پایین کادر متوجه پدیداری دو نماد مختلف خواهید شد – سکه‌ها و ستاره‌ها. سکه‌ها پول دریافتی شما از هر سفارش بوده و ستاره‌ها تجربه بدست آمده شما پس از تکمیل آن سفارش را نشان می‌دهند.

موفقیت در بازی Hay Day به همان اندازه که به پول در آوردن بستگی دارد، به کسب تجربه و افزایش سطحتان نیز وابسته است، پس با دقت به سفارشات نگاه کرده و آن‌ها را به درستی انتخاب کنید. ممکن است در برخی مواقع انجام سفارشی که پول کمتر اما تجربه بیشتری به شما می‌دهد بهتر باشد، زیرا سرعت افزایش سطح شما را بالاتر خواهد برد.

۷. و یک کد تقلب – بازی را از اول بارگذاری نمایید تا روزنامه‌های جدیدی دریافت کنید

تا اینجای مقاله ما ۶ نکته و ترفند وعده داده شده را برای شما فراهم کرده‌ایم، هرچند ما قول یک کد تقلب را نیز داده بودیم، پس این هم یک راهکار برای تقلب: روزنامه‌ شما در بازی Hay Day اقلام فروخته شده توسط سایر بازیکنان را نشان می‌دهد. هرچند، شما می‌توانید با خروج کامل از بازی و بازگشت به آن، روزنامه را مجبور نمایید تا زودتر از زمان طبیعیش معاملات جدیدی را برای شما نمایان کند. (به خاطر داشته باشید که منظور ما از خروج کامل از این عنوان، خارج شدن از بازی و سپس بستن آن از حافظه فعال (Active Memory) تلفن همراهتان است.) پس از انجام اینکار روزنامه به‌روزرسانی شده و معاملات جدیدی را به شما نشان خواهد داد.

 

بهترین ترفندها، نکات و کد تقلب‌های بازی هی دی شما؟

این هم از راهنمای امروز ما – ۶ ترفند و یک راهکار تقلب در بازی Hay Day. آیا شما ترفند‌ها و کدهای تقلب دیگری از این بازی می‌دانید؟ آیا انجام این عنوان شما را عصبانی می‌کند؟ یا شاید هم از قبل مجبور شده‌اید تا برای پیشروی در بازی یک خرید درون برنامه‌ای انجام دهید؟ 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 94
بازدید : 94

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Samsungj2 مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر